کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد روسیه انگلیس را تهدید کرد | هشدار مسکو: مواضع نظامی انگلیس را هدف قرار می‌دهیم بارزانی: اجازه نمی‌دهیم از اقلیم کردستان به امنیت ایران لطمه بزند تماس تلفنی ۳۰دقیقه ای بایدن و نتانیاهو درباره رفح ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد کارشناسان سازمان ملل: برخی از قربانیان در غزه، شکنجه و زنده دفن شده‌اند جزئیات دیدار رئیس حشدالشعبی با بشار اسد توضیح شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره فهرست دور دوم انتخابات مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله به رفح خبر داد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم سردار ایزدی: پدافند غیرعامل در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است
سرخط خبرها

امام‌جمعه سنندج: وفاداری کُرد‌ها به نظام زبانزد است| کُرد‌ها هیچ‌گاه دنبال ایجاد ناامنی نیستند

  • کد خبر: ۱۲۸۴۵۹
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
امام‌جمعه سنندج: وفاداری کُرد‌ها به نظام زبانزد است| کُرد‌ها هیچ‌گاه دنبال ایجاد ناامنی نیستند
امام جمعه سنندج گفت: زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در استان کردستان جای قدرانی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، با تبریک ولادت نور و رحمت، هفته وحدت و آغاز هفته ناجا به همه خدمتگزاران نیروی انتظامی اظهار داشت: سردار آزادی فرمانده محبوب انتظامی کردستان همواره با عطوفت و مهربانی در جمع مردم کردستان حضور داشته و کاری کرده که همه مردم احساس می‌کنند از جنس خود و فردی مردمی است.

وی با یادآوری اینکه نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت تلاش زیادی می‌کند، گفت: از زحمات این مجموعه خدمتگزار تقدیر و تشکر کرده و امیدواریم مردم نیز در راستای حفظ امنیت کنونی، بیش از پیش با آنان همکاری کنند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب سبب شادی و دلخوشی مردم کردستان شد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بار دیگر مردم کردستان را مورد لطف و عنایت خود قرار داده و فرمودند قوم کُرد پیشرفته‌ترین اقوام ایرانی هستند؛ این بیانگر آن است که مردمان این دیار در طول تاریخ برای حفاظت از امنیت و خاک کشور آنچه که در توان داشته انجام داده‌اند.

وی با ذکر اینکه محبت و و وفاداری کُرد‌ها به نظام زبانزد است، افزود: شهامت و رشادت قوم کرد در دوران مختلف از جمله جنگ تحمیلی برای تمام کشور ثابت شده و مردمان این دیار برای حفظ انقلاب ۱۰ هزار شهید، جانباز و آزاده داده‌اند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه دشمن بیشتر از همه جا، مردم و استان کردستان را به آتش، خاک و خون کشید، تاکید کرد: جنایت‌های دشمنان علیه قوم کرد باید برای جوانان امروزی بازگو شود. چرا باید مردمان این دیار قتل عام و شیمیایی شوند؟!

وی با اشاره به دروغ‌پراکنی و هجمه‌های رسانه‌ای دشمن اظهار کرد: چرا کسانی که اکنون دایه مهربان‌تر از مادر شده، آن‌وقت از قوم کُرد دفاع نکردند؟! کردی که همواره مظلوم و مورد ستم دشمنان قرار گرفته است، در یکی از محلات مریوان صد‌ها نفر قتل‌عام شدند، اما کسی دم نزد.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه ملت کرد هیچ‌گاه دنبال ناامنی نبوده و نیست و دشمن دچار محاسبات غلط شده است، خاطرنشان کرد: اخیرا صد‌ها نفر در افغانستان و فلسطین قتل عام و شهید شدند، اما احدی از دشمنان از آنان دفاع نکرد، پس دفاع از انسانیت کجاست؟

وی با بیان اینکه کردستان مرکز دین و وحدت بوده و کرد‌ها همواره از شرف و انسانیت دفاع می‌کنند، عنوان کرد: اغتشاش، تخریب اموال عمومی و ترور منفورترین واژه بوده و خلاف وجدان بشریت است، اما انتقاد سازنده همواره مورد قبول جامعه است. 

وی از مسئولان خواست که مشکلات کوله‌بران و نیازمندان را رفع کنند چراکه کشور ایران از هر لحاظ پیشرفته و غنی بوده و باید شرایطی فراهم شود که جوانان این دیار به‌جای کوله‌بری سراغ علم، تحصیل و تولید بروند چراکه نخبگان چشم‌انتظار کار و شغل هستند.

ماموستا رستمی با اشاره به اتفاقات اخیر در استان تصریح کرد: از همه فرماندهان نظامی و انتظامی و دستگاه امنیتی کردستان انتظار می‌رود که در این ماه که هفته وحدت و مهربانی بوده؛ با عطوفت، گذشت و بخشش زندانیان را آزاد و جوانان نیز اگر مطالبه‌ای دارند، از راه قانونی آن را مطرح کنند. امیدوارم خداوند متعال، همه ما را زیر چتر امنیت و آسایش کنونی حفظ کرده و تفرقه و اختلاف را از سرزمین ایران اسلامی دور کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->